Категорія: соціальний маркетинг
Рік: 2008
Проект: SportFest
Замовник: Міністерство сім'ї, молоді та спорту України
Спонсор: Nescafe 3 в 1™, компанія Nestle в Україні
Цілі та завдання:
Цілі і завдання Міністерства сім'ї, молоді та спорту України:
Популяризація здорового способу життя та занять спортом серед молоді України; створення громадської організації молодіжних лідерів, що популяризують Спорт і здоровий спосіб життя.
Цілі і завдання Nescafe 3 в 1™:
1. Проінформувати студентів про новинки Nescafe 3 в 1™, їх переваги та смакові якості.
2. За допомогою дегустації, збільшити кількість споживачів Nescafe 3 в 1 ™ серед студентів.
3. Підтримати соціальний проект, організаторами якого є державні структури, зробивши істотний внесок у побудову позитивних відносин з держінституціями.
Рішення:
Організація і проведення молодіжного Спортивного фестивалю. Місто, що приймає Фестиваль - Львів (ключовий регіон для компанії Nestle в Україні).
Опис проекту:
Проект складався з 3 етапів:
1. На підставі наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства сім'ї, молоді та спорту України проведена інформаційно-агітаційна кампанія серед студентів ВНЗ України. В результаті якої були відібрані найбільш активні, талановиті молодіжні лідери та сформовані команди, кожна з яких представляла один з обласних центрів України.
2. Розроблено креативну Ідею - різнопланові зони спорту і відпочинку, поліграфічні матеріали, підготований призовий фонд .
3. Проведено Фестиваль і рекламні активності Nescafe 3 в 1™: дегустація, фан-зони, дискотека та ін.
Оцінка і аналіз:
У проекті взяли участь 4500 молодіжних лідерів України. Вторинні контакти: ≤ 3,6 млн. осіб.
Інформація про Фестиваль та Nescafe 3 в 1™ розміщена на сайтах більш ніж 200 ВНЗ України, порталі МОН України, висвітлена 2 національними та 2 регіональними телеканалами, а також 3 друкованими регіональними ЗМІ.
Результат:
Проект дав старт для народження наступного мега популярного проекту Соціального маркетингу.